domingo, 30 de septiembre de 2012

RETREEKING!!!!

El 27 ja em vaig activar per esmorzar ràpid i cap a l'agència del treeking, ja que a les 09h estavem convocats per sortir.
Finalment vem ser un grup de 7 persones (parella holandesa, parella israeliana, alemany, suec i jo), més 2 guies i 2 “portejadors” amb tot el menjar per a 2 dies.
Abans de començar però ens van portar al mercat, per acabar de comprar provisions (els guies) i nosaltres donar una petita volta per allà.

Fetes les compres, agafem una minivan i ens porten a un poblet a uns 30km de Luang NamTha, per començar el treeking.
Ens esperaven unes 7h de caminata, i pràcticament tota l'estona en pujada i amb un sol que queia dállò més fort.

Per sort, la jungla era força densa, i molta estona teniem l'ombra (super apreciada) dels arbres.
Vem parar a dinar en mig d'un caminet ple de bambu, i vem començar el nostre primer àpat amb “l'sticky rice” (que es repetiría tant per sopar com l'endemà per esmorzar i dinar).
Aixó si, les estovalles eren d'allò més originals (fulles de plataner i algunes falgueres), així com els paquetets d'arrós individual (l'arròs anava embolicatamb fulles de plataner també), i com no els coberts: les nostres pròpies mans (per agafar l'arròs, compactar-lo i cap a dins).

Un cop feta la jornada fins a on haviem de fer nit, encara vem tenir algunes horetes de sol, i alguns encara van caminar una mica més per intentar veure algun paissatge, mentre que jo vaig aprofitar per fer fotos d'insectes varis que trobava per allà, al costat del campament.

La conya va ser que al cap d'1h d'estar jo fent fotos a insectes, i la majoría del grup de caminata extra voluntària, va començar a ploure, i en qüestió de segons es va posar a diluviar i a tronar i de quina manera!!!! Quan van arribar tots els “caminadors” estaven absolutament xops de dalt a baix.
Encara van tenir algo de temps per assecar-se una mica i canviar-se de roba abans del sopar, que va estar basat (altre vegada) amb l'arrós compacte, però canviant els complements i salsetes.
Havent sopat, preparem mosquiteres, sacs, i abans d'anar a dormir, algo de tertúlia però va durar ben poc.
El 28 teniem previst matinar una mica per mirar de veure algun animal salvatge, però amb la tormenta que va estar caient fins ben entrada la nit o matinada, ja ho vem descartar, ja que els camins estaven impracticables a més no poder, per tant vem poder dormir alguna horeta més.
Un cop llevats (i altre vegada amb un sol de justicia), mentres recollim les bosses i paravem taula per l'esmorzar, els 2 guies ens estaven fent els nostres gots pel café amb bambu!!

Esmorzaret d'arròs amb truita, café amb llet i a caminar altre vegada, però aquest cop era tot més planer fins a arribar a un “petit poble” on ja vem parar a dinar.

Després de dinar, va començar la “odisea”, ja que tocava baixar per un camí ple de fang i relliscós a més no poder!! Durant pràcticament 2h, tot va ser baixada i relliscosa, per tant les caigudes van estar a l'ordre del dia (fins hi tot algun dels guies). Jo vaig estar a punt, però en cap moment vaig arribar a caure!! Però un cop arribats a lloc planer, vem haver de creuar un riu, i aquí em vaig pegar una castanya que encara riuen tots plegats!! Vaig relliscar d'una roca, i vaig acabar amb més de mig cos dins el riu, i tot per evitar trencar la càmara que portava a la motxilla!! Ah i el dit petit de la mà esquerra amb un morat força gran i la mà inflamada!!
Finalment arribem a un altre poble, ens recull la minivan i cap a Luang NamTha.
Quedem per sopar tots plegats, i uns quants acabem anant de festa a un “club”, per acabar tancant-lo. Després vaig caure rodó al llit fins l'endemà.








No hay comentarios:

Publicar un comentario