domingo, 16 de septiembre de 2012

SAMPA JUMPA INDONÈSIA (II)

Diuen que “segones parts mai són bones”, però en el meu cas amb Indonèsia aixó és completament erroni!! Crec que es poden arribar a fer infinites visites a aquest gegantí païs, ple d'illes, de gent molt amable i simpàtica, i on tenen de tot hi més!!!!
Jo vaig tornar cap aquí, ja que no podia anar cap a Filipines durant l'estiu (epoca de pluges i tifons), amb la sort de que durant 2 mesos, no he estat ni un sol dia sol.
Vaig començar a Yogyakarta, on vaig coincidir amb la Yoli i el Dani, per després volar cap a Manado on vaig coincidir amb la Karen i l'Steven i amb els que en total he viatjat vora 2 setmanes, però amb un bon rotllo INCREÏBLE!!!! Amics de debó!!
Pel mig, vaig tenir una companya de viatge, que finalment em va esgotar amb les seves queixes constants de tot i més!! Però per sort, vaig poder canviar de company de viatge al trobar-me al Clemens, amb qui vaig acabar anant a Lake Toba, Ketambe i Pulau Weh, i amb molt bon rotllo també. I per acabar la meva segona estança a Indonèsia, just uns dies abans d'haver de marxar, coneixo a un altre grup de gent, de lo més variat, i amb qui m'hi acabo fent i força!!!!
He repetit Indonèsia, en principi per un mes, però aquest païs té alguna cosa per mi que el fa irresistible (el mar hi té un grandíssim paper aquí!!), però he pogut tornar a gaudir de gent fantàstica, anant de més a “super més”, i havent de tornar a renovar el meu visat per un segon mes més, i apurant fins a l'últim moment.
En resum (de les 2 tongades del meu viatge per Indonèsia): vaig començar fatal per acabar (la 1ª part) en un petit èxtasis d'amics i de llocs espectaculars vistos.
I la 2ª part, ja vaig entrar amb bon peu, però si a més tens la sort de coincidir amb gent oberta, super divertida, amable i amb qui passes molts bones estones, doncs la veritat, aquests 2 últims mesos a Indonèsia m'han passat volant!!!!
En total 4 mesos en aquest païs d'illes, i tinc la sensació que no he vist pràcticament res.
Ja ho vaig penjar fa molt temps en un post del blog, i més tard ho vaig tornar a penjar. Ara, i per no ser menys, ho torno a penjar, ja que per mi és algo més que verídic
Sampa Jumpa Indonèsia!! (Fins aviat Indonèsia!!)

No hay comentarios:

Publicar un comentario