lunes, 17 de septiembre de 2012

BKK: BASE CAMP


Prohibicions a dins els taxis de Bangkok
Doncs si, el dia 15 finalment vaig arribar a Bangkok, i el dia 16 em vaig passar tot el matí dormint fins que vaig sentir a una dona avisant a crits, que era el check out.
Va ser el meu despertador, i aleshores, va començar el meu dia en el “campament base” de la ciutat de Bangkok.
Ja tenía planificat passar-m'hi un o dos dies, per preparar el meu pròxim destí, i mirar de fer 4 encàrrecs per tenir tot l'equip a punt.
Al llevar-me vaig menjar alguna cosa ràpida i cap a l'estació de tren per comprar bitllet per anar cap a Chiang Mai, i la veritat, va ser la cosa més fàcil del dia.
Amb bitllet per l'endemà a la nit, torno cap a Kaosan, i voltants, per acabar de fer els encàrrecs que tenía pendents (arreclar la motxilla petita, fer algo de neteja de papers i altres de la motxilla gran, etc...).
Acabats els encàrrecs, me'n vaig a un bar per connectar-me a internet, i m'hi passo tota la tarda i part del vespre, posant al dia el blog (inclòs el mapa, el que pitjor porto del blog!!), i ja aprofito per sopar allà mateix.
Havent sopat, una cerveseta ràpida abans d'anar cap a l'habitació, on aprofito per mirar una peli (feia molt de temps que no mirava cap peli!!), ja que estic sol.
A les 04h de la matinada, m'he despertat, amb l'ordinador encès, els cascos pel llit, i com no, jo dormit com un soc.
Apago ordinador i continuo dormint...
No sóc tant original com em pensava...


No hay comentarios:

Publicar un comentario