domingo, 9 de septiembre de 2012

SLEEPING&SORKELING

El 07 em llevo després d'haver dormit fins a no poder més, i realment estava molt cansat, ja que m'he llevat molt tard per a poder esmorzar, però finalment he pogut menjar un sandwich, que m'ha servit d'esmorzar i dinar. Un cop menjat, preparo la càmara i cap a l'aigua que hi falta gent.
Hem tornat a anar per la mateixa zona d'ahir, però força més lluny, fent una parada en una petita platja, on hem coincidit amb 3 noies (la Dona, la Dani i la Andrea), amb les que hem quedat per demà al mati per llogar una barca i fer un dia sencer d'snorkel plegats.
Amb la cita ja concertada, tornem a l'aigua i comencem a tornar cap a casa però amb la calma, i gaudint dels fons marins (hi ha força corals, però molts estan trencats segurament pel tsunami del 2004 -aquí el tsunami va arrassar: quasi tots els bungalows són nous, igual que a Banda Aceh, tots els edificis pràcticament són de construcció recent. Només a Banda Aceh van morir més de 100000 persones). Un cop arribats al bungalow, descansem una mica i fem temps abans de sopar, on aprofito per preparar fotos i el dia d'avui pel blog.
Havent sopat decidim anar a comprar galetes per demà, i ens trobem a les 3 noies a mig camí. Quedem per fer un café plegats i resulta que finalment acabem sent uns 10 o 12. Algo de tertúlia i cap a les 23h a dormir.
Si tot va bé, demà tenim dia complert d'snorkel a diferents punts al voltant de Pulawe.