sábado, 15 de septiembre de 2012

FROM BOAT TO BIKE AND FINALLY....

Doncs el dia 12 em llevo cap a les 08'15h i està plovent!! Era just el que faltava per tornar a posposar la “maleïda” sortida.
Al cap de 15min, para de ploure i surt un sol esplèndid!! Me'n vaig cap al poble, i ens trobem tots plegats.
Amb la incertesa del temps, la nula connexió amb el Luca (que a més de fer-nos de guia, ens havia de proporcionar la barca), parlem per llogar motos i anar a algun punt tots plegats a fer snorkel, però de sobte es posa a ploure altre vegada!! Decidim no llogar motos, i de tertúlia matinal (és a dir poca), fins que cap a les 10h torna a sortir el sol i sembla que els núvols marxen....
Finalment decidim trobar-nos tots plegats al meu bungalow cap a les 11h , per fer snorkel a Pulau Rubiah (just l'illa que tinc davant del meu bungalow).
Pleguem veles de la cafeteria i una hora més tard,a les 11h tots ben puntuals, ens trobem amb els equips respectius i cap a l'aigua.
Creuem nedant cap a Pulau Rubiah i tenim la sort de poder veure una Eagle Ray (cap d'ells/es n'havia vist cap anteriorment).
Li dediquem una estoneta, i finalment arribem a l'altre costat del mar (o Pulau Rubiah).
Creuem la illa a peu amb la mala sort que es torna a tapar una mica el cel, i optem per fer un café tranquilament esperant a que els núvols marxin.
En vistes que no marxen, decidim tornar cap a l'aigua a l'altre costat d'illa, i quan portem una estoneta tots plegats mirant aquí i allà per sota aigua, es posa a ploure i a bufar vent.
Decidim fer mitja volta i tornar al lloc on hem fet el café anteriorment.
Arribem a lloc, però gelats de fred, i optem per fer un segon café per mirar d'entrar en calor.
Un cop una mica recuperats del fred, encara ens queda tornar a creuar el mar, per arribar fins al meu bungalow, per l'altre costat d'illa. Així ho fem (ara ja sense pluja, però amb força núvols), i just abans d'acabar la nostra sortida d'snorkel, faig una foto de tot el grup, que més variat no podría ser: Alemanya, Italia, Austria, Argentina, Irlanda i Catalunya, o el que és el mateix (d'esquerra a dreta): Clemens,Roberto, Elisabeth, Flavio, Katty i jo mateix (el que fa la foto no surt mai, o quasi mai)

Al sortir ja són quarts de cinc de la tarda, i deicidim fer un dinar sopar plegats al cap d'1h.
Descanso una mica, i cap al dinar-sopar, però alguns s'adormen i apareixen quasi 2h més tard.
Finalment sopem tots plegats però per tongades, a mesura que tothom va arribant, i sorpesa!! Ens truca el Luca!!
Quedem amb ell que l'endemà, si fa bon temps, cap a les 09h farem la sortida (amb barca!!)
Havent sopat, uns van cap al Olalá a prendre algo, i altres cap a algun bungalow.
Finalment i abans d'anar a dormir ja em despedeixo del Clemens, ja que marxa l'endemà al matí (o matinada) tot fent una cerveseta (aquí és el doble de cara: 25000INR per 1 llauna= 2€, la única cervesa en 8 dies).