miércoles, 12 de diciembre de 2012

SEPARATION!!




El dia 11, l'Alex ens desperta per despedir-se, ja que agafa vol cap a Siem Reap (Cambodja) ben d'hora pel matí, i acte seguit l'Ed i jo continuem dormint.
A les 11h ens activem, jo faig canvi d'habitació (ja que l'Ed marxa al migdia), i anem a visitar el museu de la guerra (versus USA).
Realment el museu no ens va deixar indiferents!! Primer veus fotos i diferents “artilugis”de la guerra propiament.

Després veus fotos del efecte taronja (armes químiques utilitzades en aquella guerra), i les malformacions que encara continuen havent-hi (FREAK HORROR SHOW!! TERRIBLE!!!!). I finalment veus les fotos de molts fotògrafs europeus i americans que van morir en aquesta guerra.
Acabada la visita, tornem a l'hotel, on l'Ed ja agafa equipatge i pilla bus també direcció Cambodja.
Em quedo sol i aprofito per informar-me per anar a una illa vietnamita que fa frontera amb Cambodja. Els preus dels bitllets i allotjament em desmonten els plans, i miro altres opcions.
Finalment no en trec l'aigua clara, i me'n vaig a sopar.
Mentre sopo, coincideixo amb una parella alemanya, i acabem de tertúlia, fins quasi les 00h.
Després ja cap a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario