miércoles, 5 de diciembre de 2012

NO MORE CHAM...

Casa nostra a Cham Island
El dia 04, diana altre vegada a les 07h, amb l'esmorzar a taula, i un cop esmorzats, preparem equipatges, i cap al “port”, per agafar la primera barca. Aixó si, a mesura que anem caminant cap al “port”, tothom amb qui ens trobem ens diuen adeu i es despedeixen de nosaltres. Realment hem sigut “l'atracció” per la gent del poble durant 2 dies!! Tothom sap que hem estat allà, i com no, tothom ens coneix (erem els únics turistes al poble!!).
Agafem una primera barca, i després ens toca esperar durant quasi 2h abans de salpar amb el ferry, cap a Ho Ian.
Tenim previst agafar un bus nocturn cap a Nah Trang, que surt a les 17'45h i arribar a lloc de bon matí.... però arribats a Ho Ian, ens diuen que no hi ha places al bus, i que si volem podem quedar-nos una nit a l'hotel (com no!! business are business...!!) o podem agafar tren nocturn cap a Nah Trang. Però resulta que el tren és caríssim i jo decideixo passar un dia més a Ho Ian i agafar el bus l'endemà al vespre, mentre que l'Alex i el Ferdinand agafen el bitllet de tren, amb la sorpresa final, que tampoc tenen llits al tren (és a dir molt més car i menys cómode, però aquests 2 estan de vacances i no volen perdre ni un dia!!).
Passem unes hores plegats abans que agafin el tren, i un cop aquests marxen, l'Ed (que marxarà l'endemà al matí amb la moto) i jo anem a sopar i a fer uns billars mentre prenem algo.
Després ja toca dormir.

Detall del mar des del poble