miércoles, 5 de diciembre de 2012

DISPERSATS....

El dia 05 em llevo amb l'Ed ja a punt per marxar.
L'acompanyo a la moto i ja ens despedim fins l'endemà, on ens hem de retrobar tots plegats a Nah Trang.
Un cop aquest ja ha marxat, me'n vaig a esmorzar, per acte seguit tornar a l'habitació per carregar bateries de MP3 i càmares, i aprofitar l'habitació per algunes hores més abans del check out.
Fet el check out, me'n vaig per Ho Ian a fer algunes fotos més, al mercat, als temples xinesos que hi ha (que són uns quants) i poca cosa més.
Aprofito per mirar d'actualitzar el blog, i mirar alguns correus pendents que tenía, i després de dinar, ja torno a l'hotel per preparar l'equipatge de mà pel viatge d'unes 12h fins a Nah Trang.
A les 17h em recullen amb moto i cap al bus.
Pujo al bus i ja em trobo amb el meu llit per les properes hores.
De trajecte ens passen la peli dels "pitufos de 2,5m d'alt amb careto tigreton = Avatar", i ja tanquen llums per dormir. Però cap a les 00h, ens desperten de no molt bones maneres (enfoten-se dels guiris amb els nostres caretos adormits, amb presses  i obrint tota la llum possible del bus), i parem a sopar.
Havent sopat ja si, a dormir...
Detall de Ho Ian

No hay comentarios:

Publicar un comentario