jueves, 13 de diciembre de 2012

ONE DAY MORE, IN SAIGON....




El dia 12 em llevo tardíssim però sense cap tipus de pressa.
Aprofito per esmorzar i enviar alguns mails, i després torno a l'habitació per actualitzar el blog, on m'hi estic fins a l'hora de dinar.
Dino tranquilament i pensant quina serà la meva pròxima destinació.
Penjo tot el que tenía pendent del blog, i ja em compro el bitllet de bus per demà a les 09'30h cap a Phom Pen (Cambodja).
Me'n vaig a donar un tomb per Saigon, però la veritat, fa una calor (o més ben dit xafogor) i decideixo tornar cap a l'hotel.
Faig temps abans d'anar a sopar, i un cop ja he sopat, aprofito per fer-me un massatge (de gratis!), que em va passar l'Alex, ja que ell marxava i no el podia aprofitar.
Fet el massatge i moooolt relaxat, torno a l'hotel on miro una peli i cap a dormir.
Demà canvi de país amb bus i un trajecte de 6h aprox.


No hay comentarios:

Publicar un comentario