miércoles, 12 de diciembre de 2012

EL XAI, LA RATA I EL MONO



El dia 06 arribat a Nah Trang, vaig trobar a l'hotel on estaven allotjats l'Alex i l'Ed, però era molt dora i ells dormien. M'instal.lo en una altre habitació, faig temps i cap a les 09h baixo a recepció, i veig al Ferdinand que marxa. Li pregunto pels altres i em diu que estan desperts a l'habitació.
Pujo a buscar-los, i me'ls trobo força perjudicats, i em comenten que la nit anterior es van liar de festa fins tard....
En vistes de l'estat d'aquest parell anem a esmorzar plegats, i tornem a l'hotel on ells aprofiten per dormir i jo per actualitzar el blog i enviar alguns mails.
Després ja ens activem per anar a dinar, i havent dinat comencem a jugar a billar.
Ens passem unes quantes hores jugant i cap a les 18h, decidim anar a buscar bitllet de bus nocturn per l'endemà anar cap a Saigon (o Ho Chi Min City, és el mateix), ja que Nah Trang no té cap encant ni res per visitar, només botigues de souvenirs, bars i restaurants.
Fet aixó tornem al bar, i més billars fins l'hora de sopar.
Soparet, anem a prendre algo on aprofitem per fer-nos una foto els 3 plegats (el xai=Alex, la rata=jo i el mono=Ed, els respectius animals segons els anys de naixament).

D'esquerra a dreta: el xai, la rata i el mono
Algunes partides més de billar, però ara ja, jugant contra altre gent, i finalment i no gaire tard, decidim anar cap a dormir, ja que l'Ed baixarà amb moto fins a Saigon de bon matí, i nosaltres tindrem tot el dia encara a Nah trang, abans d'agafar el bus.

No hay comentarios:

Publicar un comentario