miércoles, 5 de diciembre de 2012

MY SON HERITAGE

El 01 al llevar-nos decidim anar a visitar els temples de My Son (arquitectura Khmer, com els d'Angkor Wat a Cambodja, però el recinte és moooolt més petit).
Lloguem una moto i l'Ed amb la seva i comencem la nostra petita travessa per arribar-nos a allà.
Quan ja portem quasi 2h amb moto, veiem que la carretera comença a “fondres”, per passar a ser un camí de terra, i no hi ha absolutament res al voltant, tret d'alguns “búfals” banyant-se en una gran bassa. Veiem clar que ens hem equivocat, i decidim fer mitja volta i tornar a l'últim poble que hem passat. Arribats a aquest, just quan frenem les motos, la nostra moto comença a patinar i peguem un toque a una moto aparcada!!!! Per sort no ens fem absolutament res (típic toque tonto sense més conseqüències), i per sort el propietari, es va posar a riure i després de xequejar la moto per si li haviem trencat algo, ja va marxar.
Continuem de ruta i finalment arribem a My Son.
Ens estem allà una bona estona, visitant els diferents temples, tot i que el més important quasi ni es veu, ja que els americans durant la guerra se'l van carregar pràcticament del tot.
Tornem cap a Ho Ian, i mirem d'informar-nos com podem arribar-nos a Cham Island l'endemà.
Entre mig de les moltes respostes que ens van donant, apareix un guiri amb bici, i diu que també està interessat en anar a allà.
Finalment l'Ed i el Ferdinand (alemany) agafen un mini ferry per creuar a l'altre costat de l'illa i preguntar horaris i preus. Mentrestant l'Alex i jo anem a l'habitació a descansar una mica (internet, lectura, transferir fotos, etc....)
Quan finalment arriba l'Ed, ja sabem a quina hora surt el ferry, preu aprox, i decidim anar a prendre algo abans de sopar.
Aquí també s'apunta el Ferdinand, i ja aprofitem per sopar tots plegats.
Havent sopat, cap a l'habitació a preparar equipatges ja que l'endemà surt el ferry a les 07'30h.