miércoles, 12 de diciembre de 2012

LAST DAY TOGETHER!!

aEl dia 10 ens lleven a les 06h del matí i a les 07h ja estem al bus.
Avui toca un mercat flotant, un lloc on fan els noodles d'arrós, i un jardí tropical.

El mercat flotant encara va ser algo interessant, però quasi hi havia més barques amb turistes que no pas gent al mercat. La visita a la “fàbrica” de noodles curiosa (sobretot després de menjar-ne tantíssimes vegades!!!), ja que vem veure tot el procés d'elaboració d'aquests. I el jardí tropical, tenía tant de tropical com jo de bomber.... un desastre!!!!
Finalment tornem a Can Tho, on ens mig obliguen a dinar en un lloc concret (i el dinar ja no entrava en l'excursió), agafem el bus i 4h més fins a Saigon. Però de sobte en mig de la carretera ens fan baixar a tots i ens fan canviar d'autobus. La gent en general estava maleïnt l'excursió i sobretot a la nostra “estimadíssima” guia.
Arribats a Saigon, check in altre vegada a l'hotel, mini relax i cap a sopar.
Quedem amb la parella holandesa i mentre sopem, decidim provar un massatge vietnamita.
Anem a un lloc i ens diuen que només tenen 3 llits, però que ens faran els massatges en 2 tongades.
Finalment comencen la parella holandesa, i mentrestant nosaltres (Ed, Alex i jo) aprofitem per anar a un bar que hi ha a dalt d'un edifici amb vistes de Saigon.
Arribats al bar, ens foten una clatellada per una cervesa que fa por!! (160000VND=6,5€ aprox, habitualment una cervesa costa uns 12000VND=0,5€), però és la nostra última nit plegats després de quasi 3 setmanes, i la prenem i aprofitem per fer algunes fotos de Saigon de nit.
Acabada la cervesa, cap al lloc del massatge.
A mi finalment, me'l fa una dona gran i de massatge ben poca cosa!!!! Només hi ha 1 o 2 persones que saben fer el massatge, i a mi em va tocar la que no en tenía ni idea.
Acabat el “massatge”, anem a fer la última cervesa i cap a dormir.