domingo, 16 de diciembre de 2012

NO TOURISM & NO NOTHING

El dia 15 va ser  altre vegada de transició, però aquest cop no per canviar de païs o haver d'agafar cap transport per moure'm, tot just el contrari.
Podriem dir que no em vaig moure gaire en tot el dia.
Quan acabava de dinar però, apareix l'Ed juntament amb l'Alex (arribat de matinada a Phnom Pen), que han anat a fer la mateixa visita que jo vaig fer el dia abans.
Ens tornem a trobar els 3 de Vietnam!!!!
Havent dinat unes partidetes de billar, una mica de relax, i cap a sopar, per acabar sortint, altre vegada, de festa, ja que torna a ser la nostra última nit junts (però aquest cop és la definitiva, ja que l'Àlex torna cap a Brisbane -Austràlia- l'endemà, jo marxo cap a Kantom el 17 i l'Ed sembla que encara es queda uns dies més a Phnom Pen).


No hay comentarios:

Publicar un comentario