lunes, 17 de diciembre de 2012

KAMPOT

El dia 17 em llevo amb esforços, ja que havía d'agafar el bus, i la nit anterior no vaig anar a dormir d'hora.
Tot i aixó, a les 8'15h ja estic a punt esperant a que em recullin.
Arribada i passada l'hora de recollida, i en vistes de que eren quasi les 9h (l'hora de sortida del meu bus!!), m'arribo a l'agència i pregunto què passa. Em diuen que torni a la guesthouse i que en breu em recolliran....
Torno a lloc, i finalment quan em recullen juntament amb 2 holandeses i 1 belga. Quan els hi comento que anem tard, em diuen que el bus surt a les 10h!! Per flipar!!!!
Arribem al bus, completament buit!!
Fan unes ofrenes davant el bus (amb els 4 turistes a dins), i arrenquem!!!! Un bus dels grans per a només 4 turistes, condutor i ajudant!!!! Em vaig estirar, i a dormir!!!!
En molt poc temps ( o profundament adormit, com volgueu...) em desperten dient que ja hem arribat.
Baixo del bus, i comparteixo un tuk-tuk amb el belga, que a més ja té lloc per dormir, i decideixo arribar-me a la mateixa guesthouse.
En 5 min ja estem instal.lats en una guesthouse molt xula, al costat del riu, i amb un preu per llit al dorm excel.lent!! (3$)
Feta la instal.lació, tarda vespre absoluta de relax als diferents espais de la guesthouse (hamacas, sofàs, bancs, cadires, billar, etc....)
Havent sopat, algo de tertúlia (força complicada per mi: 3 anglesos,1 americà i 1 australiana!!!! Tots de parla anglesa, i cada un amb el seu accent completament diferent!! Per flipar!!), i cap a dormir.
El típic tuk-tik cambodjà

No hay comentarios:

Publicar un comentario