miércoles, 12 de diciembre de 2012

EL AUTOBUS ATÓMICO!!



El dia 07 em llevo i em trobo que l'Ed ja ha marxat i que l'Alex i el Ferdinand ja han fet el check out de l'habitació.
Esmorzem plegats i decidim anar a la platja, però jo abans m'he de fer la motxilla i el check out de l'hotel.
Fet aixó, ara si, cap a la platja, amb un sol que tela, i amb unes onades força altes i fortes (suposem que són les “restes” d'un tifó que hi ha hagut a les Filipines), però que no ens impedeixen fer algun banyito.
Cap a dinar, i havent dinat ens passem tota la tarda jugant al billar, mentre fem temps abans d'agafar el bus nocturn cap a Saigon.
Amb tot aixó el Ferdinand, agafa un altre bus diferent al nostre i ja ens despedim d'ell.
Amb temps abans d'agafar el bus, anem a sopar a una pizzeria, i cap a les 20h ja tornem a l'hotel, fem dutxes ràpides i ja agafem el bus.
Un bus super xulo, còmode, però tenim la desgràcia que just darrera l'Alex hi ha un noi rus al que li canten els peus d'una forma TERRIBLE!!!! Realment aquest tiu ens va destrossar el viatge en bus durant tota la nit, amb la seva profunda i intensa pudor infernal a peus!!!!
En el meu llit i abans de la "radioactivitat" rusa

No hay comentarios:

Publicar un comentario