domingo, 25 de diciembre de 2011

Sort del Fort!!



Vaig agafar el bus per anar cap a Jodhpur a les 22h, però fins les 23h no va arrancar.... Un cop en trajecte, vaig poder dormir, ja que la carretera era molt suau i no hi havia sotracs. Però cap a les 3'30h, em desperten de no gaires bones maneres i em diuen que.... ja hem arribat a Jodhpur!!   
En teoria arribava a les 06h, però el bus va anar tant ràpid, que vem arribar 2'30h abans del previst, tot i sortir 1h més tard!!                                                    Al baixar de l'autobus, força adormit i amb fred, em van “assaltar” uns 5 homes tuk-tukeros, oferint-me de portar-me a alguna guesthouse. Els vaig dir que esperessin un moment (jo encara m'estava ressituant i maleïnt a la gent que em va vendre el bitllet), però en vista de la seva insistència, els hi vaig fotre un crit que es van quedar gelats!!          Finalment em van portar a una guesthouse, sota la meva “amenaça” que si no era neta il econòmica, no pagaría ni el tuk-tuk. Com no, ja em van entendre,ja, i realment l'habitació era neta i “força” econòmica.     Vaig dormir 5h i ja vaig fer el check out. El noi de la guesthouse (suposo que en vista de la meva cara de pomes agres a l'arribada de matinada), em va recollir la motxila em va dir que me la guardava, i que pugés a veure les vistes que hi havia a la seva terrassa. Vaig al.lucinar amb el fort!! Realment increible!! Vaig informar-me d'horaris per anar a Udaipur, i el noi ja em va vendre el bitllet per la nit següent. Vaig esmorzar tranquilament, i de visita cap al fort. Visita gratificant pel fort, i d'allà vaig anar al Palau de ......., just al costat. Des d'allà cap a la torre del rellotge, on vaig coincidir amb un mercat a rebossar de gent a més no poder, i tornar a la guesthouse a fer temps abans d'agafar el bus per anar a Udaipur.                       
Vaig agafar el bus, amb sleeper class altre vegada, però aquest cop, la carretera era més una pista forestal que no pas carretera,saltava,a vegades volava,... no he dormit pràcticament gens, però aquest cop els horaris han estat correctes. A les 05'30h arribava a Udaipur. Menjar algo ràpid i buscar la guesthouse on finalemt m'he instal.lat una mica abans de les 07h del matí. He dormit una mica i ara vaig a veure què tal és aquest poble.


                      

No hay comentarios:

Publicar un comentario