lunes, 12 de diciembre de 2011

L'era de la desglaciació


Esmorzaret a l'hotel, recollir motxilla, i anar a l'estació de taxi-bus, on en menys de 2 min ja era al cotxe i en 5, ja començava la ruta per arribar a Jammu. M'esperaven 8h de cotxe, tot i que finalment en van ser 11h, ja que per fer els vora 240km, tot eren curves a esquerra i dreta, pujant i baixant. Però arribant a Jammu, ens vem trobar amb varis accidents, lo qual ens va provocar una caravana just abans d'arribar.
A nivell “destacable” del viatge fins a Jammu, és que vaig patir el primer control sever per part dels militars, just abans de creuar un túnel. Em van demanar el passaport, on havia estat, on m'havia allotjat, que feia allà, on anava, etc... No van ser més de 5 minuts, però en una garita amb 2 militars (i no de bon rotllo!!), mentre la resta de gent del cotxe era a fora esperant-me.
Un cop arribat a Jammu, directe a l'estació de tren, però per variar a l'India, no pots improvitzar a l'últim moment. Resultat: em va tocar fer nit a un hotelet relativament prop de l'estació.
L'endemà aconsegueixo arribar a l'estació de tren (per les vies i no pel carrer, ja que un dona em va indicar com li va donar la gana, i els militars de l'estació van flipar amb la meva arribada: proper tren arribant a Jammu Tawi... el Luici!!).
Finalment i després de forces voltes de taquilla en taquilla aconsegueixo comprar el bitllet per Jaipur.
Faig temps en un ciber enviant mails, dinaret, i cap a l'estació.
Un cop arribo al tren, sorpreson: el que he comprat és un bitllet però en llista d'espera!! (és a dir no tinc llitera assignada). Només tindré llitera si algú ha donat de baixa el seu bitllet o no agafa el tren.
Finalment em toca compartir llitera amb un noi indi (que amablament i veient el meu careto de desconcertació m'ha deixat dormir amb ell a la llitera).I per tal d'intentar descansar, ens col.loquem cap i cuats (cap i peus, peus i cap). He dormit poquíssim, però vora les 05h del matí, un cops arribats a l'estació de Delhi, he pogut col.locar-me en una llitera, ja que molta gent ha baixat.
Ja per acabar aquesta entrada, després de vora 18h de viatge, he arribat a Jaipur (amb 2h de retard), on ja m'he instal.lat, fa un sol xulo i CALORETA!!. Però avui poca cosa faré, ja que estic reventat i tinc ganes de menjar alguna cosa, dutxar-me i dormir.
Demà serà un altre dia!!

1 comentario:

  1. Ara sí que sí! ja he muntat el súper Altals del National Geographic i et puc seguir amb una mica de criteri! Per Fi!!!! tinc un colocon de noms i rutes després de passar-me mig mati llegint totes les entrades que ja no sabia on paraves!!!!!
    A poc a poc em poso al dia!!!
    Petons

    ResponderEliminar