sábado, 10 de diciembre de 2011

Brot d'alegria



Aquest matí (4-12-2011) m'he llevat més o menys d'hora i el projecte era investigar quins busos em podien treure de Leh cap a una altre banda. I abans de sortir, l'home de la guesthouse em diu que a prop d'aquí hi ha un temple bonic per visitar i s'hi pot arribar en bus. Serà el segon projecte del dia.
Començo a preguntar pel tema dels busos per sortir de Leh, i resulta que ja hi ha 1 carretera tallada i que per tant els busos no hi circulen, per tant l'única opció que tinc per sortir és l'avió. Pregunto el preu per volar a Delhi, i una mica més i em desmaio. Costa el triple que de Delhi a Leh.
Opto per agafar un bus i anar a visitar el temple que m'havien dit, mentre rumio què faré per sortir d'aquí.
Visito el temple i mentre estic fent fotos, veig que més enllà n'hi ha un altre. Agafo un altre bus i m'hi arribo també. Les vistes són realment espectaculars, ja que un costat és super àrid i semi desertic, mentre que a l'altre costat hi ha horts, un petit riu i les muntanyes de l'Himalaya nevades. El contrast és tremendo.
Un cop fet aixó agafo el bus i torno a Leh, on faig quatre fotos i miro de trobar algun bitllet d'avió força més econòmic. No hi ha forma, però un home em comenta que hi ha la opció d'anar en minibus o taxi bus fins a Jammu (fa frontera amb Pakistan) i des d'allà agafar un tren.
Torno a la guesthouse rumiant aquesta opció, i quan sóc allà em trobo a l'home de la guesthouse que em pregunta per la visita al temple. Li comento les meves visites, li ensenyo les fotos i xerrant xerrant, em comenta que hi ha una altre ocpió per sortir. Puc agafar un taxi bus fins a Srinagar i un cop allà és viable trobar bitllets d'avió més econòmics que aquí a Leh. O agafar un bus fins a Jammu i d'allà agafar un tren o bé cap a Delhi o bé cap alguna població del Rajastan (que vull visitar). Demà miraré el tema dels taxis bus fins a Srinagar i a veure si ho puc enllaçar amb un bus fins a Jammu i d'allà el tren cap al Rajastan. Ja veurem com acabo enllaçant tot aixó, però a Leh, ja no m'hi vull quedar més, continua fent un fred que pela!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario