viernes, 16 de diciembre de 2011

Colors





Avui 15-12-2011,podriem dir que l'he passat entre la meva terrasseta particular i un restaurant amb connexió wi-fi que vaig descobrir ahir (en una de les meves passejades).
Al matí tenía intenció de veure sortir el sol desde dalt d'un turó que hi ha aquí mateix (i com no amb temple inclòs), però la veritat he preferit dormir.
He esmorzat a la terrasseta, i he consultat a la guia per mirar el meu porper destí, i un cop decidit, consultar horaris i preus. Resultat, a les 12h ja tenía encarregat el bitllet de bus per demà a la nit anar a Jaisalmer, amb seient “sleeper” (ja veurem com de “sleeper” és...?) arribant (si tot va bé) cap a les 10h del matí següent.
Fet aixó he anat directe a buscar el restaurant amb wi-fi, i un cop l'he trobat, hi he dinat i m'hi he passat unes horetes escrivint mails i penjant les entrades que tenía pendents al blog, així com algunes fotos noves.
Cap a les 16h m'he activat i he decidit anar a veure la posta de sol, des d'on aquest matí volía veure la sortida. M'hi he arribat i pel camí he pogt veure “pavos reales” (galls d'indi?) i alguna llebra.
Vista la posta de sol, cap a la guesthouse fent temps per anar a sopar.
Demà haig de deixar la guesthouse a les 11h però el bus no surt fins les 23h, per tant tot apunta a que “diambularé” pel poble.

No hay comentarios:

Publicar un comentario