miércoles, 28 de diciembre de 2011

Relaxat


El dia d'avui (28-12-2011), ha estat d'allò més tranquil des que vaig començar el viatge. M'he llevat tardet, rentat una mica de roba que tenía pendent (i abans de que comencés a "caminar sola", que ja li faltava poc!!), i trobar-me amb el Daniel (el suïs) a la terrasseta de la guesthouse, on hem fet un "chai" (te amb llet, que aquí el prenen a totes hores!!), per després anar cap a l'altre costat de la ciutat.
Just creuar el pont, m'he trobat al Eyal (noi de N.Y. city) que vem coincidir esmorzant a Jaisalmer, el matí que jo marxava al desert. Hem dinat plegats, i xerrat forces hores i finalment s'ha fet fosc.Hem creuat el pont hem berenat plegats i tornada a la guesthouse, per recollir la roba neta i seca, i fer aquesta entrada al blog. Ara en una estona aniré a sopar.
Sembla que demà deixo Udaipur (ciutat MOLT xula  i MOLT tranquila!!) per anar cap a Diu, i m'esperen unes 13h de trajecte, per tant ja puc preparar l'equipatge i les meves "forces" per rebre alguna "sorpresa índia", de les que passen quan viatges en aquest país. Ja us ho explicaré!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario