domingo, 25 de diciembre de 2011

Pel "Gran" desert Thar



Finalment el passat 22-12-2011 vaig poder anar al “Gran” desert Thar.                                                                            Vaig començar una mica amb el peu esquerra, ja que a la nit vaig tenir la “visita” d'un petit ratolí, que no em va deixar dormir gaire. Per continuar, la gent de la guesthouse s'havien enfadat amb mi, perquè anava al desert amb una altre “companyía” que no era la seva, i quan es van assebentar d'aixó (el dia 21) ja em van fer pagar l'habitació i em van recalcar que la sortida era a les 09h del matí. La vaig aprofitar fins a l´'ultim minut (literalment), i ja vaig fer el check out per anar-me a trobar amb el Ketha (camel man). Però a l'India, el temps i les coses no les pots planificar com tu vols, i finalment el Ketha es va presentar al voltant d'1h més tard del què haviem quedat...!! Em va recollir, i vem caminar fins a lo que era “casa seva”, i allà amb vaig trobar amb una parella de Suissa, els meus companys de viatge pel desert!! Finalment cap a les 12h, agafavem el jeep per anar cap al desert a buscar els camells i començar la travessa, amb una comitiva formada per 4 camells, 3 turistes, i 4 homes que ens portaven al desert. Vem anar en camell al voltant de 3h, fent parada per dinar, i veien pel camí, gazeles, guineus, camells, àligues i voltors.    
Just abans de pondres el sol vem acampar en un lloc amb dunes típiques de desert, però no exagaradament grans, ni molt extenses, però ens van assegurar que l'endemà al matí ens llevariem d'hora per fer més hores en camell i veure extensions més grans de desert.                                                                                                                                                            
Vem passar la nit al desert, amb una increïble nit estelada a més no poder, i dormir.                                                         L'endemà ens vem activar després de l'esmorzar, però encara no se per quin motiu, vem esperar al voltant d'1h a que portessin els camells. Després de preparar-los, finalemt ens vem activar altre vegada amb camell, i a sobre jo amb un “company” sobre el camell, un dels homes que venía amb nosaltres. Al cap d'unes 4h en camell, finalment no vem veure les “grans” extensions de dunes que ens havien dit, i quan vem parar a dinar, ja ens van dir que allà s'acabava el trajecte en camell (?). Dinem tranquilament, i de sobte ens fan recollir les motxiles per anar a buscar el bus per tornar a Jaisalmer. Amb certa pressa anem a la carretera, i després de vora 45min esperant, un home ens diu que el bus ha passat fa més d'1h, i que ja no hi ha més busos per tornar. Aleshores el Ketha ens diu que ha trucat a un taxi i que ja està en camí, però després d'1'30h d'espera, el “gran” taxi, resulta ser un tuk-tuk, i dels petits, on ens hem d'inquivir 4 persones amb bosses i motxiles i fer-nos vora 40km de carretera. Finalment vem arribar a Jaisalmer vora les 19'30h en comptes de les 16'30h i gelats, ja que el sol havia marxat abans inclús de que ens recollis el tuk-tuk.                                                                                                                             Em despedeixo de la gent, i compro bitllet per anar cap a Jodhpur amb sleeper class, sortint de Jaisalmer cap a les 22h i arribant a Jodhpur cap a les 06h del dia següent.
Els nostres camells un cop vem acabar l'excursió!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario