jueves, 1 de diciembre de 2011

Avui....SI

Finalment aquest matí i després de matinar força he pogut arribar a temps per veure sortir el sol sense moltes aglomeracions al Taj-Mahal (des que he començat el viatge he fet moltes matinals per veure sortides de sol des de diferents llocs, i tela les que porto!!).
He agafat el meu primer rickshaw (mai abans ho havia provat) i he arribat que encara era fosc però ja hi havia gent fent cua per comprar l'entrada.
Controls policials abans d'accedir al recinte força estrictes amb revisió de bossa, catxejades, i requisant menjar, tabac, encenedors i altres.
Un cop he pogut accedir, m'he quedat impressionat en veure'l, ja que és la típica imatge que sempre he vist en llibres, revistes o tv i aquest cop el veia en "directe" amb els meus propis ulls.
Realment és enorme i espectacular, i la veritat la sortida de sol tampoc ha sigut tant increïble com m'havien dit. Potser al impressionar-me tant el Taj-Mahal en si, la sortida de sol s'ha m'ha quedat petita....
He estat per allà unes hores, i cap a les 10h quan allò ja estava a reventar de turistes (com jo), tornada a la guesthouse per descarregar fotos i posar-me al dia amb els "números". Dinaret, i ara faig l'entrada al blog, migdiada i cap a les 18h llevar-me, fer motxilla, sopar i cap a Delhi en tren on espero arribar de matinada per anar directament a l'aeroport, ja que ahir a la nit em vaig comprar un bitllet d'avió per anar a Leh (a la regió de Cachemira, tocant amb Pakistan, i on acabo de llegir que fa un fred que pela per les nits, o sigui que ja em puc preparar....!!).
No se si hi haurà connexió a internet, i per tant ja veurem quan puc fer una altre entrada al blog i escriure els mails corresponents.
Aquí teniu una de les moltes fotos que he fet avui a aquest mausoleu mongol començat a construir-se el 1631 i que es va acabar al 1653.


I aquí em teniu a mi, amb el Taj-Mahal al fons, amb cara de son i una mica de fred.










1 comentario:

  1. Primitoooooo.. estás guapo hasta cansado!!
    Me encanta poder seguirte por aquí y saber de ti y tus aventuras..
    Sigue disfrutando!!
    un besoteeeeeeeee

    ResponderEliminar