miércoles, 21 de diciembre de 2011

Esperant anar al Desert de Thar...








El dia d'avui (21-12-2011) ha estat de "transició", fent temps abans d'anar demà al matí cap al "gran desert de Thar". M'he llevat i al obrir els porticons de la finestra, he al.lucinat: feia frescota i hi havia una boira bastant densa que només deixava veure els voltants de la ciutat i poca cosa més. M'he activat tot i aixó, i mentre avisava que demà al matí deixo l'hotel (o guesthouse), he preguntat per un edifici que es veia a prop del mercat. Ha resultat ser el palau de Mandir. Com no, - "super maco i super interessant per visitar"-, però la veritat tampoc tenía gran cosa a fer. He esmorzat, i m'he dirigit cap al Palau. Un cop allà, no hi havia absolutament ningú, excepte com no, el venedor d'entrades. He "visitat" el Palau, i un cop acabada la visita m'he arribat al mercat a fer-hi una ullada. Res de l'altre món tampoc, ja que semblava més aviat una "fira" molt petita, que no pas un mercat. Fet aixó, he diambulat pels carrers de la ciutat, fent quatre fotos i poca cosa més, fins que he tornat a topar amb el Ketha (el camel man que demà m'ha de portar al desert!!). L'home m'ha dit que encara no havien arribat els 2 companys amb els que haig d'anar al desert (i en teoría el motiu que estigui fent temps avui a Jaisalmer. Encara acabaré anant jo sol amb el Ketha??!!), i tampoc s'ha tallat un pel a demanar-me que li portés a tursitstes per anar al desert. Fins hi tot m'ha donat targes seves i m'ha fet apuntar el seu telèfon móvil per donar-lo als turistes... En vista de les incerteses d'aquest bon home, he decidit anar a menjar alguna cosa i he repetit el restaurant amb "wi-fi" (poso cometes perque desde fa 3 dies que hi vaig a sopar, ja han deixat connectat un cable ethernet i un lloc per mi al costat del modem, ja que per alguna raó el meu netbook no es pot connectar via wi-fi allà...?? A vegades és com si et coneguessin de "tota la vida" en aquest país...), on he pogut parlar amb el Pasqual, i acte seguit la connexió ha desaparegut. Aleshores he anat a informar-me per bitllets de bus pel proper dia 23 anar a Jodhpur, i m'han dit que el mateix 23, quan arribi del desert, el puc comprar (ja veurem si és veritat...), i ja he anat a l'hotel a preparar la bossa amb els estris i roba necessaris per demà anar al desert de Thar, on en principi faré nit a les dunes, però encara no se si només amb el Ketha o amb més gent?? A veure què passa!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario