lunes, 12 de diciembre de 2011

Jaipur i la ciutat rosa

                                             Detall de la façana principal del palau de la ciutat rosa



L'endemà d'haver arribat a Jaipur (11-12-2011), el cos em va demanar no fer res, i molt gentilment el vaig obeir:
vaig dormir fins a no poder més (hi van ser mooooooooltes hores!!), em vaig apalancar a la terrassa de la guesthouse moltes hores més i poca cosa més vaig fer.
Avui en canvi (12-12-2011) m'he llevat relativament d'hora i després de la dutxa i l'esmorzaret, xino xano cap a la ciutat rosa (super interessant segons la guia...).
D'entrada en comptes de visitar la ciutat rosa, he visitat la ciutat antiga sense saber-ho ( i jo pensant que era la ciutat rosa...), però quan ja estava decidit a tornar a la guesthouse, un marmoler bastant catxondo (em volia vendre una estatua a tamany real d'un sant dels que tenen per aquí. L'home encara deu riure del meu primer careto!!) m'ha indicat per anar a la ciutat rosa. Finalment hi he arribat, i es curiós de veure, però la veritat no n'hi ha per tant (les guies a vegades ho exageren tot molt!!). He passejat pels diferents basars que hi ha.He hagut d'esquivar a joiers, pintors, il.lustradors, etc.. etc... tots oferint-me “el timo de la estampita”: compra aixó per 4 peles i ho vens allà per 40. O necessito algú que em porti a BCN moltes pedres precioses, etc... etc... etc...
Finalment ja cansat de caminar i esquivar gent de tot tipus,he tornat xino xano a la guesthouse per descansar una mica, sopar i dormir.
Demà potser ja vaig cap a Pushkar ( a unes 4h en cotxe des d'aquí).
                                              Aquí em podeu veure...

1 comentario:

  1. Resulta que a la India hi ha dues Jaipur, una per sota Dehli que deu ser on estas i l'altra a la costa (bahia de bengal)... Super Atlas!

    ResponderEliminar