jueves, 15 de diciembre de 2011

PUSHKAR: el trajecte més fàcil (fins ara)



Doncs avui (13-12-2011) he tornat a canviar d'emplaçament, ja que Jaipur va ser una mica bluf (tanta ciutat rosa per visitar segons la guia, i que vols que et digui...). Avui m'he arribat fins a Pushkar, en el trajecte més curt, suau i sense "les típiques sorpreses índies". Vora unes 3'30h de bus per autopista, i ja abans d'arribar a Pushkar, ja tenía lloc per dormir. He fet canvi de bus a Jammu, i allà m'ha entrat un home (jo pensava que era el cobrador), i finalment m'ha donat la tarja de la seva guesthouse just abans de baixar del bus, quan aquest ja arrencava. M'han recollit només baixar del bus (m'havien dit que vindría una pick-up però finalment ha estat una scooter), m'han ensenyat l'habitació, i ja m'hi he instal.lat. Habitació petita però molt neta, amb vistes de tot el poble i molt econòmica!! És un lloc molt tranquil i demà aniré a visitar-lo. Fa molt bona pinta!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario