martes, 20 de diciembre de 2011

Ara tocarà "Camel Safari to Desert"




Doncs avui 20-12-2011 de fer el turista poc, ja que he anat a buscar el camel man d'ahir, després d'esmorzar tranquilament (com no), i de fet m'ha trobat ell a mi. Doncs mentre feia memòria d'on m'havia trobat ell a mi el dia anterior, un home amb turbant m'ha saludat, i la veritat, l'he saludat per quedar bé i poca cosa més, però de sobte l'he reconegut!! Quan li he dit que el buscava per preguntar pel seu safari pel desert, li ha faltat temps per portar-me a la seva “oficina” (una “casa” de te india, amb tots els “ets i uts indis”,...). M'ha ensenyat el llibre de recomanacions (amb tots els idiomes), de tots els turistes que ha portat amunt i avall. Després algunes fotos del què podré veure, i tot aixó barrejat amb el seu anglés (mega macarrònic!!) i vora dues hores de conversa que es podrien resumir en 5min (l'home-Ketha- és repetia mogollón-”do you understand me? Sleeping in the dunes,...”). D'aquí ja he passat a fer paga i senyal (amb rebut inclòs). A partir d'aquí se m'ha ofert per acompanyar-me a fer diferents encàrrecs que jo havia de fer per la ciutat (entre ells, treure calers del caixer). Un cop ja m'havia “reenriquit”, l'home ja m'ha reclamat tot el pagament del safari -”haig de comprar menjar, beure, etc...”- Finalment ja li he pagat tot, però fins demà passat dia 22 no podem sortir, ja que hi ha 2 persones més que arriben demà a Jaisalmer, i que també han concretat el mateix safari pel desert.
Després d'aixó m'he trobat amb l'Elisabeth (per casualitat, tampoc és gaire difícil no trobar-se, ja que els guiris ens movem per les mateixes zones si fa o no fa...) i hem anat plegats a veure el llac recomanats per la seva guia, on posava que era molt maco i amb uns temples molt interessants per visitar. Hem vist el llac, no l'hem trobat gens maco, i els temples "havien desaparegut". Petit fiasco de visita, hem anat a menjar alguna cosa, i ens hem tornat a trobar el Ketha (el meu camel man), i no ha desaprofitat l'ocasió per vendre-li el safari a l'Elisabeth, però ella ja n'havia contaractat un via agència. Finalment tornada cap al fort, i cap a la guesthouse fent temps per anar a sopar i a veure si em puc connectar a internet altre vegada (i com podeu veure ho he aconseguit!!).

No hay comentarios:

Publicar un comentario