domingo, 18 de diciembre de 2011

repòs i bondat





Avui 18-12-2011 m'he passsat pràcticament tot el dia al llit, res de visites ni patejades, ja que aquesta nit passada, alguna cosa m'ha sentat malament i he passat la nit del lloro (amb “surtidor” inclòs que ni la Fontana de Trevi).
Pel matí m'ha sonat el despertador, però estava fet pols, per tant mitja volta i a recuperar son i algo de forces. Finalment cap a les 16h m'he activat, he anat a mirar mails, i just quan em connectava, hi ha hagut un problema a tota la ciutat, i ja no hi ha hagut connexió. Miraré d'anar-hi més tard a veure què passa i probaré també, si puc menjar una mica d'arròs blanc (per curar-me en salut...). 
Espero passar molt bona nit i demà visitar la ciutat i el fort. També tot apunta a que aniré amb camell al desert un parell de dies (tothom t'ho ofereix aquí), tot i que encara no he concretat res.

No hay comentarios:

Publicar un comentario