jueves, 1 de noviembre de 2012

WELCOME MADE IN BCN!! (falta foto)

El 28 arribo de bon matí a Manila, i amb 2 horetes de marge abans del proper vol fins a Cebú, resulta que haig de recollir equipatge i tornar a fer el check inn pel següent vol.
Em poso a la cua, i deprés de força estona i al arribar al mostrador em diuen que no feia falta fer el check inn altre vegada, però ja me´l fan allà mateix.
Vaig cap a la porta d'embarcament, i encara tinc un moment per fumar-me un cigarret, i just l'acabo, veig que ja estem embarcant!!
Següent vol Manila-Cebú, i tal com arribo, puc treure algo de diners i amb un taxi arribo a l'hotel on m'instal.lo.
Aixó si, tal com arribo quedo fregit al llit fins vora les 16h!! Quan em llevo vaig de pet a recepció i miro els mails per si tinc notícies del Nico (un amic de BCN que em ve a veure), i en tinc un parell, el segon amb caràcter d'urgència, ja que ell no sabia res de mi!!
Li contesto, i un cop contestat, vaig a menjar algo ràpid.
Torno a l'hotel, miro mails altre vegada i ja tinc la seva resposta amb l'hora d'arribada.
Agafo taxi, i cap a l'aeroport a recollir-lo.
Espero vora 1h, i finalment el veig sortint de la terminal, el crido i just creuar el carrer, un abraçada d'aquelles “històriques”.
Agafem taxi i cap a l'hotel.
S'instal.la, em dona alguns presents “made in BCN” (GRÀCIES!!!! m'aniran de conya!!) i ja anem a sopar i a prendre algo, allargant una mica la nit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario