domingo, 18 de noviembre de 2012

SE ACABÓ LA VISITA & PILIPINAS

El dia 17, mega matinal, ja que a les 04'45h ens recollia una furgo per portar-nos fins a Puerto Princesa (5'30h de trajecte). D'allà tricicle fins a l'aeroport, per agafar el 1er avió, que ens faría arribar a Cebú.
Un cop a Cebú, més hores mortes, abans d'agafar el 2on avió que ens porta fins a Manila (però aquest cop ja no volem junts amb el Nico, però ens hem de trobar a l'aeroport de Manila).
Arribo a l'aeroport de Manila, i em trobo amb el Nico, però resulta que ell volarà des d'una terminal diferent a la meva, per tant aprofitem per sopar plegats, i havent sopat ja ens despedim, ja que ell torna cap a BCN, i jo me'n vaig cap a Hanoi.

Finalment agafo el 3er avió, de Manila a Hanoi, on arribo a les 01'30h locals (les 02'30 Filipines).
Control de passaports, visat, recollida de motxilla i a regatejar una bona estona el taxi per arribar a la guesthouse.
Finalment cap a les 02'30h locals arribo a destí, on em poso a dormir i ja fins l'endemà...

No hay comentarios:

Publicar un comentario