martes, 27 de noviembre de 2012

A PUNTITO....

El nadal s'acosta

El 26 dormo fins apurar però sense perdre l'esmorzar.
Un cop esmorzat, torno a l'habitació carrego totes les bateries dels diferents artilugis electrònics que porto (que no són pocs!!), preparo equipatge i finalment cap a les 12'30h faig el check out. Encara em queden unes 7h abans d'agafar el tren, per tant me'n vaig a donar una volta més per Hanoi, fins vora les 16h.
Torno cap a casa, algo d'internet, i a les 18h m'avisa el noi de recepció i em diu que compartiré un taxi amb algu per anar fins a l'estació de tren i que em surt de franc.
Recullo tot i preparo l'equipatge de mà, i quan arriba el taxi, veig que amb qui haig de compartir-lo, és amb l'australiana amb la que vaig sopar la 2ª nit.
Arribem al'estació de trens amb temps de sobra, i fem una coke plegats.
Després ella ja se'n va, ja que tot hi anar a Hue com jo, agafa un tren que surt 30min abans que el meu.
Més tard ja m'activo jo, per agafar el meu tren, i finalment i puntuals com un rellotge, a les 19'30h surt el meu tren nocturn cap a Hue. En principi haig d'arribar cap a les 10h del matí, ja veurem què passa....

No hay comentarios:

Publicar un comentario