sábado, 24 de noviembre de 2012

LA LIADA PARDA!!

El 20 després d'esmorzar ens recullen amb una furgoneta per arribar fins a Halong Bay.
Finalment som 8 persones a la furgoneta, entre ells 2 catalanes i 1 català que van plegats.
Després de unes 3h de viatge amb algun petit ensurt (un camió es va carregar el retrovisor del costat del conductor, però cap dels 2 vehicles es va aturar per fer papers....), vem arribar a Halong Bay.
La riuada de turistes i autocars era descomunal, i ens vem quedar tots plegats una mica sorpresos i “desmotivats”, ja que sabiem que era atracció turística, però no m'hagués imaginat a tantíssima gent...
Ens fan esperar uns 30min, i finalment ens diuen que ja podem embarcar, i així ho fem.
Un cop al barco, ens diuen que encara no ens podem instal.lar als camarots corresponents, i que ens donen de dinar ara mateix, i que just després anirem a visitar una cova, i després, ja si, ens podrem instal.lar.
Dinem, demanem algun café i ens diuen que ens el serviran després de la visita.
Fem la visita a la cova, tornem al barco, i just quan ens estan servint el café, ens diuen que ja ens podem instal.lar i que en 5minuts anirem a fer kayak pel mig de la badia de Halong.
Mentre m'estic prenent el café rapidament, em ve a veure el guia i em pregunta si vaig sol. Li contesto que si, i la seva resposta és: “doncs ja t'he trobat nòvia, has de compartir el camarot amb una noia holandesa”.
Em quedo amb careto de sorprés i m'apareix la noia en qüestió.
Ens presentem, ella se'n va a canviar-se, i un cop torna i després d'algun comentari catxondo per part d'alguns en referència a la meva "nova nòvia", vaig a cambiar-me de roba.
Ens porten a fer kayak pel voltant d'algunes de les moltes muntanyes d'aquesta badia durant 45min, i cap al barco altre vegada.
Ens donen “temps lliure” fins l'hora de sopar mentre naveguem entre mig de moltíssimes muntanyes, emergent del mar.
Sopem tots plegats, i havent sopat ens vevem una ampolla de whisky, que portaven els catalans, en un tres i no res.
Continuem amb cerveses varies, i de sobte ens apareix al costat del barco, una senyora amb una barqueta on porta absolutament de tot.
Li comprerm algunes cerveses (més barates que en el barco), i una ampolla de vodka.
Sembla que la complicitat de tots els que anem al barco va a més.
Finalment acabem tots a dalt de coberta, ballant al voltant d'un mini altaveu, amb cerveses per parar un carro i fent “xupitos” de vodka, ja que el whisky s'havia acabat feia estona.
Cap a les 03h de la nit, intentem canviar de barco, ja que sentim música en un altre que està força a prop, però al intentar posar el bot salvavides a l'aigua, ens apareix el guia, dient-nos que estem bojos, i que si ens enganxa la policia, haurem de pagar més de 100$ cadascú.
Finalment no canviem de barco però continuem la festa fins força més tard.
Començant la festa...

L'endemà al matí...

No hay comentarios:

Publicar un comentario