domingo, 18 de noviembre de 2012

DE PORTA A PORTA I LA LIEM PERQUE TOCA...

El dia 10, ens va tocar matinar, ja que a les 06'30h agafavem el “ferry” cap a l'illa de Cebú, per després agafar un bus fins a Cebú city (unes 4h), taxi fins a l'aeroport i d'allà avió fins a Puerto Princesa a l'illa de Palawan.
Arribats a Puerto Princesa, el Nico es posa a parlar amb un grup d'alemanys, i acordem llogar una furgoneta que ens porti fins a El Nido. Ens esperen 5'30h més de viatge.
Arribem cap a les 22'30h a El Nido, i comencem a buscar lloc per dormir, però no acabem de trobar el lloc que ens faci el pes. Finalment i després de quasi 1h de recerca, en veiem una, i decidim quedar-nos'hi, ja que estem reventats, i amb la condició que l'endemà ens canviaran a una altre de més gran.
Un cop instal.lats anem a prendre algo, i trobem un garito reggae amb les taules tocant a l'aigua.
Fem alguna cerveseta allà, i quan ja tornem cap a casa, ens trobem el “Club” (l'Assylum) de El Nido. I al ser dissabte, està força ple. Resultat: acabem tancant el garito cap a les 03h.