miércoles, 7 de noviembre de 2012

REEEEEEEEEEEELAAAAAAAAAAAX!!!!!!!!!!

El dia 06 ens llevem d'horeta, esmorzem i ens proposem llogar bicis per mirar d'anar a fer snorkel a l'altre punta de l'illa.
La història acaba que lloguem moto, ja que no hi ha bicis, segons diuen, perquè les tenen trencades...
Agafem la moto i ens arribem a Bamboo Beach.
D'entrada ens fan pagar 20 pesos, ja que accedim a propietat privada, però el Nico s'ho curra, i acabem que no ens cobren res de res!!
Fa molt bona pinta el lloc, però tampoc veiem gaires peixos la veritat. Sembla que aquí hagin arrassat durant molts anys amb la pesca, i segons diuen amb la pesca amb dinamita....
Tornem la moto, anem a dinar i una mica de relax, ja que està caient un ruixat que tela amb llamps i trons,però en 10min para!!
Cap a les 18h anem a veure al Harry (el pamplonica instuctor), i l'Isaac (un colega seu de BCN).
Una mica de xarrera a la seva habitació, anem cap a sopar, i havent sopat ens despedim.
Nosaltres tornem a l'habitació, on fem una altre sessió de peli, però ens quedem fregits al cap de no res.