jueves, 1 de noviembre de 2012

BE HAPPY...

El 27 dormo fins que vull (finalment em llevo a les 09, tampoc es cap deshora...), i començo a recollir tota l'estesa que havia fet el dia abans.
Esmorzaret, miro de recollir algo de bugada que havia portat el dia anterior, però encara no la tenen a punt.
Torno cap a l'habitació, i cap a les 12h torno per recollir la bugada, però avisant previament a recepció que torno en 5min, però que faré el check out avui mateix...i no us podeu imaginar quin somriure em va fer “Miss Happy Recepcionist”!!!! M'ha pegat una bronca que tela marinera!!!!:
-”it's too late for check out!! If you want to do, put your luggage down the stairs and then go where you want!!-
En vistes de l'alegria desmesurada de “Miss Happy Recepcionist” o la “Teniente Coronel Mala Folla”, pujo pitant a l'habitació, agafo motxilles i cap abaix, obeïnt les ordres de la susodicha Teniente Coronel.
Amb la missió “Check out” acomplerta, ara si vaig a recollir la bugada i ara si (altre vegada), ja la tenen a punt.
Torno cap a la guesthouse, i demano permís a la Teniente Coronel, per a poder guardar la meva bossa amb la roba a la motxilla, i un cop fet aixó, ja lligo transport pel vespre anar cap a l'aeroport (en un altre lloc, que es foti la Teniente Coronel!!)
Busco un lloc amb wi-fi i m'hi passo unes quantes hores on actualitzo el blog, miro mails, etc...
Aprofito per menjar alguna cosa abans de recollir motxilla i anar cap a l'aeroport, i fet tot aixó juntament amb els pesadíssims i aborrits tràmits aeroportuaris de check inn, detector de metalls i passaports, altre vegada a matar algunes hores abans de volar cap a Cebú (passant per Manila previament).



No hay comentarios:

Publicar un comentario