sábado, 24 de noviembre de 2012

HANOI!!


Sessió de fotos al barri francés
El dia 19, em vaig llevar ja molt més descansat, i després d'esmorzar vaig preparar l'equipillo, i a caminar per Hanoi que ja em tocava.
La conya marinera d'aquesta ciutat és la d'intentar creuar els carrers sense ser atropellat per alguna de les milers de motos que circulen per aquí, aixó realment ja és tot un repte.

 Però si optes per anar per carrers més estrets, li has d'afegir que no pots caminar més de 5m en línea recta, ja que has de sortejar les motos aparcades, i els garitos de menjar a peu de carrer, amb lo qual tornes a circular per la calçada i potser hi ha menys motos, però per variar et venen de tot arreu, i has d'anar amb 4 ulls tota l'estona.
D'entrada vaig acostar-me al temple que hi ha al costat del llac, per seguidament pulular per aquí i per allà fins anar a petar al Museu de la Revolució.

Després de la visita, miro d'acostar-me al d'història, però al ser dilluns està tancat, i decideixo anar a la presó de Hao La.

Faig la visita corresponent, i d'allà miro de començar a tornar cap a la guesthouse, abans no es faci fosc, seguint una ruta d'un planol que m'han donat els mateixos de la guesthouse (per cert, gràcies a aquest mapa, aquest cop no m'he perdut pràcticament gens i he arribat a tot arreu on volia sense haver de preguntar!! tot un èxit amb la meva “super orientació”!!).
Arribat a la guesthouse miro d'agafar una excursió d'una nit i 2 dies a la badia de Halong, i quan ja ho tinc coll avall, i preparo el següent destí, Sapa -al nord de Vietnam-,acabo agafant un altre pack de 2 dies i 1 nit per fer un treeking a allà.
Pujo a l'habitació, descarrego fotos, i me'n vaig a sopar, ara amb una australiana.
Tornem, preparo equipatge, algo d'internet i cap a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario