domingo, 31 de marzo de 2013

SORPRESON!!!!

El 30 basicament ha estat com una repetició del dia anterior.
Esmorzar, cap a la Romantic Beach (on no m'he trobat amb el Arturo i la Joe fins que he acabat la meva particular sessió d'snorkel), i un cop me'ls he trobat hem estat plegats juntament amb el Nicky i l'Alex (els nois de Madrid i un d'ells -el Nicky-, conegut de la Joe).
A la sessió d'snorkel com a cosa més destacada m'he trobat amb un parell de scorpion fish (petits), però força quiets per a poder-los fotografiar. 
Alguna barracuda petita, peixos varis, coralls, etc...
Més tard, banyets de mar en aquesta platja paradisíaca on no hi havia ningú avui, excepte nosaltres cinc.
Cap a mitja tarda hem anat a dinar plegats, i mirar d'aprofitar per connectar-nos a internet, però algun problema tenen en el garito desde fa un parell de dies que no els hi funciona, i per tant res de res de connectar-nos....
Havent dinat hem tornat cap a la Long Beach (on estem instal.lats), i ells han fet una mica de ioga, mentre jo he aprofitat per dutxar-me.
Més tard amb els dos madrilenys a la seva guesthouse, he anat a buscar a l'Arturo i la Joe i hem anat a sopar plegats.
Quan ja ens despediem per marxar cadascú a casa seva, ha vingut el “sorpresón”.
Molt a prop de l'entrada a la meva guesthouse hi havia força gent, i la veritat jo no he fet ni cas, però al cap de no res, la Joe m'ha avisat que anés a la platja.
Hem anat cap allà plegats i resulta que el grup de gent estava mirant aixó....
una tortuga estava desovant a la mateixa platja!!!!
Ens hem estat allà una bona estona fins que la tortuga ha tornat cap a l'aigua, i els 6 que quedavem hem aprofitat per acabar de posar la sorra i mirar de “camuflar” una mica el mega forat que havia fet la tortuga per tapar els seus propis ous.
Fet aixó, ja si despedida amb l'Arturo i la Joe (que m'han passat el seu disc dur per pillar-me algunes pelis!!), i cap al bungalow, on he aprofitat per escriure el blog, fotos i mirar-me una peli.
Bona nit!!!! 




No hay comentarios:

Publicar un comentario