jueves, 28 de marzo de 2013

PER(AGAIN)HENTIANS

Cap a les 07h el bus em deixa a ves a saber on, i quan pregunto per arribar a Perhentian Island em diuen que haig d'agafar un altre bus durant 2'30h més. Aprofito per anar a un super pillo algo d'esmorzar i cap al bus.
Finalment em quedo completament adormit en aquest bus, i quan arribo a Kuala Besut (lloc d'on surt el fastboat cap a Perhentian) el conductor m'ha d'avisar com unes 4 vegades (pel simbols que em va fer i el to de l'últim avís vaig deduir aixó).
Agafo trastos i cap a buscar el fastboat.
Finalment cap a les 12h arribo a Perhentian Islands, i concretament a Pulau Kecil, i a la seva Long Beach, on ja vaig estar-hi el juny passat.
M'instal.lo al moment i al mateix bungalow que ja vaig estar, per 20RM (rinngis, o el que sería el mateix 5€).
Feta la instal.lació, agafo ulleres, tubo, càmara i de pet a l'aigua per retrobar-me amb “vells coneguts”.
Un cop surto de l'aigua, dutxeta i de sobte a la platja em trobo a la parella urugauaio-catalana de KL.
Xerrem una estona, fins que em despedeixo d'ells per anar a menjar algo i descansar una mica abans de sopar.
Però finalment passo de descansar i començo a preparar fotos pel blog, que el torno a portar força endarrerit.
Cap a les 21h decideixo anar a sopar, i havent sopat, torno al bungalow, on acabo de preparar algunes fotos més i cap a dormir.







No hay comentarios:

Publicar un comentario