miércoles, 13 de marzo de 2013

REPETINT TRAJECTE I DESTÍ, PERÒ ARA SOL

El dia 04 em llevo ben d'horeta, faig el check out de l'hotel, i cap a Rambuttini, on haig d'agafar el bus, i més tard el ferry per arribar a Koh Tao.
Encara tinc temps per poder fotografiar la “famosa” agència on es dediquen a timar als turistes que volen anar a Siam Reap (recordeu l'entrada ROBATS, ESTAFATS I TIMATS...?).
Aquí va la foto de l'agència (pels ferries la veritat no tinc cap queixa, però si algú vol anar a Cambodja desde Bangkok, li desaconsello de totes totes comprar el bitllet aquí!!!!).
Trajecte d'unes 6h de bus, 1h d'espera de ferry, 2h més de ferry i finalment arribo a Koh Tao, on ja em recull un taxi del dive center, on faré els cursos de EFR i Rescue.
Arribat a Ihasia, em dona la benvinguda el Brujo i em trobo al Toni (el meu futur instructor, i a qui vaig conèixer a Filipines).
Parlo amb el Brujo dels cursos que faré, i m'adverteix que em tocarà suar el neopré, i que no és un curset “de quita y pon”.
M'ensenyen la meva habitació i ja em donen un llibre que m'haig de llegir per l'endemà.
Conec a alguns dels que estan al dive center, i al vespre anem a sopar plegats. Bé aixó de sopar és un dir, ja que per un error de cuina, es van oblidar de mi, i em vaig quedar sense sopar (però la veritat, estava tant reventat de son, que tenía més son que gana, per tant de pet al llit).
Demà començava el meu primer curs!!
La famosa agència on es dediquen a timar si vas a Cambodja

No hay comentarios:

Publicar un comentario