miércoles, 27 de marzo de 2013

NORMAL I CORRENT

Doncs el dia 21 va ser un altre dia de desplaçaments, i forces hores amunt i avall.
Aquest cop viatjava amb el Robin un anglès que vaig conèixer a Langkawi, i amb qui aniría al GP de F1 de Malaisia.
Ens vem llevar cap a les 06'30h per poder agafar el primer ferry i creuar a Butterworth a Malàsia “continent”.
Arribats a Malaisia continent ens trobem que no hi ha busos, i ens toca agafar un taxi fins a l'estació de busos.
Arribats a aquesta, comprem bitllets, una estoneta d'espera i agafem el bus, durant unes 5h (aprox) fins a KL.
Arribats a KL, anem a KL Central (estació de trens) on ens comprem els passis pels 3 dies per anar i tornar fins al circuit de Sepang.
Ens instal.lem en el dorm d'una guesthouse que coneix el Robin, i descansem una mica, quan de sobte es posa a ploure, tronar i llampegar de mala manera.
Decidim estar-nos més estona a la guesthouse, i aprofitem per connectar-nos a internet.
Cap al vespre coneixem la “fauna” de la guesthouse (malais, xinos, egipcis, iranís... i una parella uruguaio-catalana).
Xerrem amb ells una estona i resulta que en unes hores marxen a Tioman Island. Canviem informació de diferents llocs, i cap a sopar amb el Robin.
Havent sopat tornem a la guesthouse i ens trobem a la “fauna” de la guesthouse que han muntat una festa.
Al cap d'una estona, jo me'n vaig cap a dormir, perque la veritat la festa promet poc o gens, i demà tenim la 1ª sessió d'entrenaments lliures de F1.
La conya va ser que a les 03h de la nit em desperta el Robin dient que li pica tot el cos i que hi ha puces (altre vegada aquests c.....s!!!!), i efectivament estem acribillats a picades!!
Ell es va a dutxar, jo la veritat em vaig tornar a dormir (estava mort!!) i fins l'endemà al matí...
L'endemà al matí només llevar-nos demanem per canviar-nos d'habitació i així ho fem.

No hay comentarios:

Publicar un comentario