martes, 5 de marzo de 2013

SUPERMARATHON I SUPERÀVIA: PRUEBA SUPERADA

El dia 23 vem tornar a matinar una mica per anar a veure al senyor de l'agència del dia abans, abans d'anar a visitar el recinte arquitectònic i històric d'Angkor wat.
Parlem amb l'home de l'agència i li comentem que després de Angkor Wat hem de tornar cap a Thailandia, on volem passar alguns dies en alguna illa prop de Bangkok. De sobte l'home ens diu que ell també ven els bitllets per anar a l'illa de Koh Chang (Thailandia), i que en el preu d'aquest, va inclòs també el ferry. Decidim agafar aquest bitllet i així ens evitem de tornar a Bangkok per passar nit.
L'home ens acaba assegurant que el ferry esperarà al bus amb el que anirem i que el mateix dia que marxem de Siam Reap, arribarem a l'illa de Koh Chang. Amb aquesta assegurança, comprem sense pensar-ho dues vegades els bitllets per l'endemà. I abans de sortir de l'agència ja amb els bitllets, ens pregunta si anem cap a Angkor Wat. Li contestem que si, i el mateix home ens aconsegueix un tuk-tuk per fer el big tour per Angkor Wat.
Finalment sortim de l'agència amb bitllets per l'endemà anar a Koh Chang i un tuk-tuk per avui mateix anar a visitar les runes històriques d'Angkor Wat.
Agafem el tuk-tuk, i ja fem entrada per la porta sud del recinte i on visitem el primer temple del dia que és el de Bayon.
La multitud que ens hi trobem fan desmerèixer una mica el temple, però realment és al.lucinant (jo ja hi havia estat feia un parell de mesos, i amb molta menys gent, però vaig tornar a al.lucinar!!).
La superàvia a Bayon
Multitud a Bayon

A partir d'aquí, temple rera temple i entremig tuk-tuk amunt i avall.
La superàvia amb el nostre tuk tuk i el seu conductor

Finalment cap a les 15h ja vem decidir plegar veles per tornar cap a l'hotel, relaxar-nos una mica, i ja vem sopar i dormir, ja que l'endemà tocava marxar cap a Koh Chang (Thailandia), i tornar l'infernal pas fronterer de Poipet!!
La Superàvia a la piscina de l'hotel