miércoles, 13 de marzo de 2013

ENÈSSIMA VISITA A BANGKOK

El dia 02, ens llevem i encara podem esmorzar abans no ens recullin.
En principi ens han de recollir a les 08h, però finalment ens diuen que la furgoneta ha tingut un petit problema i que ens reculliran a les 09h.
El trajecte, segons ens havien dit, sería com a màxim de 5h, però finalment i gràcies a les “màfies” dels conductors de minivans, van acabar sent 08h de trajcete amb: 1h de retard en soritr, parada d'1h en una àrea de servei, una segona parada tocant ja a Bangkok de 30min més, i la desagradable atenció del conductor “mafiós” de la minivan, que va brillar per la seva desinformació, fins que uns quants ja arribant a Bangkok, li vem reclamar a quina hora arribariem a Bangkok, i gràcies a aixó no es va estirar més estona en la segona parada en una àrea de servei.
Per acabar d'arrodonir el super gentil tracte del maleït conductor, nosaltres voliem parar a Sukhumvit, i finalment ens va dir que ell era el conductor i que no hi havia parada a Sukhumvit.
Total, vem parar a Kaoh San, per mirar de comprar els meu bitllet per marxar cap a Koh Tao, en un parell de dies.
Feta la compra del meu bitllet, agafem un taxi i arribem finalment al nostre hotel, on tothom es va sorprendre del morenasso de la Superàvia (ja era el 3er cop que anavem al mateix hotel i la gent ja ens coneixia).
Un cop instal.lats, decidim anar cap al Vertigo Moon Bar, que està a dalt de tot d'un hotel i on hi ha boniques vistes de Bangkok.
Arribem al lloc, però sense posta de sol (maleït conductor de minivan i les seves paradetes i retards!!). I ens trobem que està a reventar de gent, però tenim la sort de poder agafar taula tal com arribem.
Prenem algo allà, i fem algunes fotos, i després anem a sopar al nostre hotel.
Havent sopat, cap a dormir, i a veure si demà podem anar a la Baiyoke Tower, abans la Superàvia no comenci el seu retorn cap a BCN.