martes, 5 de marzo de 2013

APERITIVITO!!

El dia 22 vem dormir fins a no poder més, ja que amb tot el tute del dia abans, ja haviem decidit estirar un dia més a Cambodja, i que per tant aquest dia ens el passariem tranquilament a l'hotelet.
La Superàvia va aprofitar per disfrutar i gaudir de la piscina de l'hotel i les seves tumbones, mentre que el menda, va aprofitar per mirar d'avançar una mica el blog, ja que amb el retràs que portava (i porto), necessitava posar-me les piles per poder-vos anar explicant el meu dia a dia abans d'oblidar-me.
Cap a quarts de 3, ens vem activar i vem preparar-nos per anar a dinar.
Ho vem fer en un restaurantet local amb menjar d'allà i havent dinat vem agafar un tuk-tuk i ja ens vem acostar cap a Angkor Wat. Allà ens va tocar fer cua durant uns 10 minuts i un cop comprada l'entrada per l'endemà, ja ens van deixar passar amb el tuk-tuk per a poder veure la posta de sol, però amb temps suficient per visitar el temple d'Angkor Wat (que està a la bandera cambodjana).
Visitat el temple d'Angkor Wat i amb el sol pràcticament desaparegut, vem tornar al nostre tuk-tuk i cap a Siam Reap altre vegada.
Arribats a l'hotel,  jo vaig acostar-me a un super per comprar el que sería el nostre dinar per l'endemà.
Fetes les compres i de tornada a l'hotel, veig una agència de viatges i pregunto si tenen bitllets per tornar amb bus cap a Bangkok. M'ho confirmen, i al confirmar-m'ho pregunto si hauré de pagar algo més (encara mig cabrejat amb la moguda del dia abans), i em contesta que no. L'home acte seguit i una mica extranyat, em pregunta el perquè de la meva pregunta, i quan li explico que vaig tenir "alguns problemes" el dia abans, s'interessa per el què ens va passar. Li explico tota la història, i acte seguit em diu que el millor que puc fer si torno a Bangkok és denunciar a l'agència timadora a la policia (ja no per recuperar els diners sinó per evitar aquests problemes a altres turistes).
Després d'una bona estona torno cap a l´hotel i ja preparem càmares i bosses per l'endemà anar a Angkor Wat (al recinte, no al temple), i cap a sopar.
Havent sopat cap a dormir, ja que demà toca mega tour pels temples del recinte d'angkor Wat.
La superàvia a les escales de l'esquerra, just abans de pujar-les

No hay comentarios:

Publicar un comentario