domingo, 31 de marzo de 2013

ROMANTIC BEACH

El dia 28 em llevo i mentre estic esmorzant al xiringo de torn a peu de platja, m'apareix la Joe (la catalana de la parella uruguaio-catalana), i em comenta que ells estan a la Romantic Beach a l'altre costat de l'illa.
M'explica com arribar-hi i quedem que ens veurem allà.
Havent esmorzat, preparo càmara, agafo ulleres i tubo i cap a la Romantic Beach.
Després de fer una mica de volta (per variar, la meva orientació...) hi arribo, i de pet a l'aigua.
Tota una sorpresa, ja que hi ha força coralls (i segons m'han dit és molt fàcil veure taurons i tortugues, pero avui a mi no em tocaven aquests...), però em passo molta estona a l'aigua fent fotos a tort i dret.

Després una mica de solet, i cap a dinar que ja em tocava.
Havent dinat m'arribo al bungalow i agafo la càmara gran i el netbook i cap a la Romantic Beach altre vegada, però ara per veure la posta de sol.
Tot i ser vespre la calor continua present i em faig el banyet amb l'inici de la posta, per després sortir i fer algunes fotos d'aquesta.
Al marxar de la platja em separo de la parella, ja que ells van a sopar i jo aprofito per connectar-me a internet una estona, però el garito està a reventar i la connexió va com vol, amb el resultat que m'hi passo quasi 1h.
Finalment decideixo plegar i demà serà un altre dia.
Torno al bungalow, dutxeta i cap a sopar.
Havent sopat em retrobo amb la parella, una mica de tertúlia i a veure com està l'ambientillo per la nit.
Finalment ens despedim fins demà a la Romantic Beach, torno al bungalow i preparo les fotos i el dia d'avui pel blog i cap a dormir.



No hay comentarios:

Publicar un comentario