miércoles, 13 de marzo de 2013

POST RESCUE=RELAX

El dia 08 me'l vaig passar completament a l'habitació, sortint només per dinar i sopar, ja que estava moooolt cansat de tot el tute que havia portat anteriorment.
Moltes hores dormint, algo d'internet i poca cosa més resumirien el dia 08.
La platja que veia des d'on estava instal.lat
I el dia 09, ja em tocava marxar de Koh Tao, i ho faría al vespre amb ferry, per tant vaig estar tot el día entre el divecenter (Ihasia -si voleu fer algun curs de submarinisme i en castellà, us el recomano!! La gent és Super amable, acollidora i super ben preparats!!-), i la platja. Finalment cap a les 19'45h ja vaig marxar per agafar el ferry nocturn que em portaría fins a Surat Thani, d'allà mini van fins a la frontera amb Malasia, i finalment el dia 10 cap a les 16h arribava a Pedang (o Pulau Pinang), juntament amb 2 noies austriàques (l'Anna i la Natalie), amb qui vaig fer pràcticament tot el viatge, i que van resultar ser instructores de submarinisme a Koh Tao.
Un cop arribats, ens vem instal.lar en una guesthouse, i a prendre algo plegats fins a l'hora de sopar, que ja ens vem anar a Little India, on vem sopar baratíssim i molt bé.
Havent sopat cap a dormir.
Aquest era petit, però vem veure al pare o mare i feia força més respecte

No hay comentarios:

Publicar un comentario