miércoles, 13 de marzo de 2013

DEL 5 AL 7= EFR&RESCUE

Donca aixó, del 5 al 7, vaig estar rebent classes teòriques de primers auxilis i rescats, amb exercicis pràctics, tant dins com fora de l'aigua.
El dia 5 va ser 1ers auxilis amb exàmen inclòs (jo sol amb el Toni com a instructor i el Javier i l'Unai com a vícitmes), mentre que el dia 6 i 7 vaig fer el Rescue juntament amb la Aitana i la Marta, amb el Toni d'instructor i el Javi com la nostra víctima!!
Ens vem passar vora unes 4h a l'aigua cada dia, i realment vem suar el neopré tal com m'havia advertit el Brujo.
Els primers exercicis, vem anar tots 3 (Marta, Aitana i jo) força descoordinats, però el dia 07, la cosa ja va funcionar millor, però com ja he dit, vem suar lo nostre.
Acabats els cursos, vem sortir una mica amb més gent del dive center, però d'horeta cap a dormir, ja que estavem reventats!!
Rescue Team d'esquerra a dreta: el menda,Aitana,Toni (instructor), Marta i l'estirada víctima, el Javier

1 comentario: