domingo, 31 de marzo de 2013

PERHENTIAN TIMING!!

El dia 27 em llevo cap a les 10h, mandrejo i finalment vaig a esmorzar.
Decideixo fer el mateix planning de dia qua quan vaig estar aquí al juny, és a dir, havent esmorzat fer snorkel, després dutxa, anar a dinar amb algo d'internet, i fer temps abans de sopar.
La sessió d'snorkel m'ha fet retrobar amb una “vella amiga” i m'ho he passat bomba durant uns 30min!!!!

 Un cop ja ha marxat mar endins, he vist algun altre vell conegut...
Tauró d'aleta de punta negre
Finalment i per acabar de completar el dia d'snorkel m'he vist envoltat per un banc de peixos (tipus sardina) enorme.










Ja he sortit més content que una mona, dutxeta, cap a dinar, actualitzar una mica el blog, i tarda vespre per acabar de posar-me al dia amb el blog.
Soparet a peu de platja (no hi ha més opció!!) i sessió de peli abans d'anar a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario