miércoles, 13 de marzo de 2013

SOLET...

El dia 12 vaig esmorzar amb la Natalie i l'Anna i elles després ja van marxar per tornar cap a Koh Tao.
En vistes de que em quedava sol, vaig penjar-me la càmara i cap a “perdrem” per Penang fent fotos per aquí i per allà.
China town, Little India, la costa, etc... Ciutat xula, però no per estar-s'hi gaires dies. També havia llegit que era una ciutat amb molta fama de cultural, però la veritat no li he sabut trobar el què de cultural.
A mitja tarda torno a la guesthouse, dutxa obligada (la calor és criminal!!). Miro de connectar-me a internet, però conec un francés, que al final m'acaba “robant” tota la resta de tarda amb preguntes sobre Indonèsia i com comprar-se un bitllet d'avió.
Quan veig l'hora que és (les 21'15h), i amb el francés que va començar una conversa via skype (complicada imagino amb les anades i vingudes de la connexió), surto de pet cap a sopar abans no em tanquin el restaurant de Little India. Arribo a temps per sopar i havent sopat torno a la guesthouse i poca cosa més.

Detalls varis de Penang



Detall de Coke de vainilla

No hay comentarios:

Publicar un comentario