jueves, 26 de enero de 2012

Triple trio (i sort de l'ajuda final!!)

Doncs avui he fet un triple trio, de busos, rickshaws i visites a l'estació de tren!!
He començat agafant el bus per marxar del poble "a prop" de Wayanad (la meva pifiada d'ahir), per arribar-me fins a Kozhikode. Però finalment el que ahir vaig fer en un únic bus, avui han estat 3 (coses de la India i 1er trio...).
Un cop a Kozhikode, he intentat agafar algun bus per anar a Gokarna, Goa o Hampi, però després d'un parell d'hores m'han enviat a l'estació de trens (1er rickshaw). A l'estació de trens m'han dit (per variar) que estava tot ple... Agafo el 2on rickshaw per anar a buscar algun bitllet en bus privat i poder moure'm, ja que la ciutat no té cap encant. De una de les agències, m'han donat una possible solució: agafar 2 busos de 12h cadascu, per arribar a Goa. El plantejament era TREMENDO!! D'allà he anat just a l'agència del costat, i gràcies a un MOLT BON HOME (s'ha tirat quasi 1 hora mirant-me diferents psossibilitats, tant en bus com en tren per qualsevol de les 3 destinacions!!), m'ha dit que tornés a l'estació de tren i fes una reserva d'un bitllet per demà al matí dia 27-01-2012. Jo ja no s'havia que fer, ni on mirar, i finalment l'home m'ha preguntat què em passava. Quan li he explicat tot aixó, ha agafat un paper de reserva de tren (obligatoris aquí per fer les reserves de bitllet) i me l'ha omplert tot, me l'ha entregat i m'ha dit que amb aixó, ja tindría bitllet per anar a Goa, però que havá de tornar a l'estació de trens. Agafo el 3er rickshaw i faig la 2a visita a l'estació de trens.
Després d'aixó ja tenía un bitllet per demà (o aixó sembla, jo amb els bitllets de tren indis tinc un gafe especial...). Un cop amb el bitllet, m'he instal.lat (ja eren vora les 18h) i he anat a donar una volta per aquesta ciutat, però aquest cop sense equipatge!!
Casualitats de la vida, no se com, he tornat a aparèixer a l'estació de trens (3a visita, i completant el triple trio), i d'allà ja he començat a tornar cap a l'hotel, tot i no tenir cap rumb fix.
Demà (si tot va bé) m'esperen 8h de tren per arribar a Goa, i on hi vull estar uns dies, després d'aquesta punxada d'un parell de dies....


No hay comentarios:

Publicar un comentario