domingo, 22 de enero de 2012

Suant, suant...





Doncs avui he tornat a “perdre'm”.
He visitat el museu del palau i la sinagoga i cap de les 2 visites han estat d'alló “més impressionants”. Però després he començat a caminar per aquí i per allà i he arribat a carrers on no sol ser habitual veure-hi turistes, ja que tant petits com grans, em saludaven, em preguntaven d'on era (aixó últim t'ho pregunten MOLTÍSSIMES vegades al dia, i a tot arreu. En aquest sentit, els indis són molt curiosos), i he pogut fer algunes fotos de grups de nens, carrers, pintades, etc...,
Realment a vegades és preferible deixar de costat les ditxoses (i pesades!!) guies, i caminar sense cap destí concret i disfrutar de carrers, gent i entorns.
Aixó si, durant tot el matí, ha fet un sol de justícia, i quan he parat per dinar i m'he tret la bossa de l'esquena, semblava que acabés de rentar la samarreta i no l'hagués escorregut!!
M'he hidratat, menjat, i cap a la guesthouse a dutxar-me i canviar-me de roba, que malgrat la calor és llarga ja que torna a haver-hi mosquits a dojo.
Ara aniré a veure si em puc connectar a internet i després a veure la posta de sol. Soparet i a dormir.
                                        Aixó que diu la foto, no és gaire (per no dir gens) creïble!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario