miércoles, 25 de enero de 2012

ALANG 2 (PERÒ DIFERENT...)


Doncs avui (25-01-2012) era dia de moure's, i per tant llevar-se d'hora i anar a buscar el ferry i després el bus.
Des d'Ernakulam he agafat un bus a les 09h i després de 5'30h de trajecte, he arribat a Calicut o Kozhikode (en indi). D'allà he pogut empalmar amb un segon bus que m'havia de portar a Wayanad.
I de fet m'hi ha portat després de 3'30h més de trajecte. En total he estat unes 9h en bus, quan finalment he arribat a la meva “parada”.
Un cop baixat del bus, comença a buscar algun lloc per dormir, i “sorpreses de les indies”, sembla que tot estava ple!! He preguntat a 2 o 3 llocs, i finalment quan m'han dit que tenien habitació lliure, la “clavada” era monumental!! 1500INR (uns 22€). He dit que m'ho pensaría, i he anat a preguntar als conductors de rickshaw per si sabien d'algun altre lloc. M'han dit d'un hotel però a 1 o 2km del centre del poble.
He agafat el rickshaw, m'he plantat allà, i també tenien habitació, però una mica més econòmica (900INR=13,23€) tot i ser molt cara, però és realment una habitació d'hotel!!
Quan he preguntat per anar a la reserva d'animals de Wayanad (el meu objectiu per demà) m'han dit que haig d'agafar un altre bus i arribar-me a un altre poble. La meva sorpresa ha estat gran, ja que aleshores he preguntat: “però no és aixó Wayanad?”- i m'han contestat: -”si, però Wayanad, és com una “petita regió” (per entendre'ns) que abarca diferents pobles, i el que està més a prop de la reserva d'animals està a 2h d'aquí amb bus.
Vaja, que resumint: m'he equivocat de poble!! I com que he arribat a les 18h, ja no trobes autobus per moure't ni en pintura!!
Total, que m'ha “tocat” quedar-me aquí (d'aquí el nom de l'entrada, ja que és el mateix que em va passar quan vaig estar a Alang per veure els vaixells), per una nit, ja que demà tenen totes les habitacions plenes, i ara m'haig de plantejar que faig per demà; si m'arribo al poble aquest més proper de la reserva (amb l'afegit que hi ha poques places “hoteleres” i sembla que tot està ple), o bé agafo un bus per tornar cap a Calicut (on potser haig de fer nit allà, ja que desconec els horaris dels busos), i d'allà reemprenc la meva tornada tranquilament amb parades “més turístiques”,cap a Mumbai demà mateix o demà passat.
Ja veurem que passa...

No hay comentarios:

Publicar un comentario